В рамките на проект „Подобряване на качеството и устойчивостта на политиките в сферата на сигурността”, финансиран от Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България, поставиха информационни терминали за справки в системата на Министерството на вътрешните работи (МВР). Те са разположени на входовете на четирите районни полицейски управления в областта - Разград, Исперих, Кубрат и Лозница.
Чрез тях гражданите могат да правят различни видове справки - за валидност на документи за самоличност, проверки за задължения по фиш, наказателни постановления и контрол на общоопасните средства по направление на „Пътна полиция”.
С новите устройства справки могат да се правят на място в почивните и празничните дни във всяко полицейско управление.
Целта е да се улесни използването на част от административните услуги от жители на региона, които не разполагат с достъп до интернет или поради опасения от злоупотреби в интернет пространството не използват предоставените електронни административни услуги на МВР.
Освен осъществяване на заявки и справки, свързани с Портала за електронни административни услуги на МВР, устройствата дават възможности за достъп до публичната информация от „Карта на престъпността”, Портала за отворени данни и EGOV.BG
Общо 180 информационни терминала са поставени в структури на МВР в цялата страна. Те предоставят и безплатен Wi-Fi достъп на потребителите на административни услуги.
Областен информационен център - Разград е част от мрежата от 27 Областни информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) и Европейските фондове при споделено управление (ЕФСУ) в България.