Процедурата предвижда закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на следните активи:
1. комплексно оборудване за завод за производство на комбинирани фуражи с производителност 5 т/час, включващо основно, спомагателно и допълнително оборудване;
2. система за автоматизирано управление на отделните системи - софтуер, необходим за непрекъсната работа, включително наблюдение и контрол на всеки един от процесите;
3. комуникационно оборудване и оборудване за контролен център, от който да се осъществява управлението на процесите;
Посочените прогнозни стойности представляват максималната стойност, която Възложителят ще приеме за съответната машина, предмет на доставката.
Доставката е финансирана по договор за безвъзмездна финансова помощ № В5.3d.03 от 16.12.2020 г., по проект от 5-та покана за набиране на проектни предложения на Програмата за сътрудничество „ИНТЕРРЕГ V-A Гърция - България 2014-2020 г.”, финансирана от Европейският фонд за регионално развитие и съфинансирана от Националният бюджет.
Всички документи и оферти могат да се подават на електронната поща на Възложителя - g_serbest@dir.bg
Прикачен файл | Size |
---|---|
Ready Docs Supply Serbest Agrifeed Ltd.rar | 3.54 MB |