ОИЦ

 

С изменението на насоките за кандидатстване общата стойност на процедурата е увеличена от 25 680 000 лв. 34 320 000 лв., а целевата стойност на индикатор О4-3 „Импресии в социални мрежи и платформи“ е увеличена от 6 156 000 на 8 100 000.

Постигане на устойчив растеж и по-голяма конкурентоспобност чрез повишаване на енергийната ефективност и устойчиво ползване и управление на енергийния ресурс е целта на проекта, изпълнен от русенската фирма „Брани 90“ ООД с финансовата подкрепа на ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020. На пресконференция днес в офиса на Областен информационен център – Русе ръководителят на проекта Бранимир Кирилов представи резултатите от реализираната инвестиция.